2014. november 10., hétfő

Workshopon jártam!

A hétvégén workshopon jártam. Bizony. Kreatív kert - Kreatív otthon Eni hívott meg a műhelyavató foglalkozására, ahol a Decor Labor stencileket próbálhatták ki a jelentkezők, méghozzá Pentart festékekkel. Ez volt az első, mármint workshopom, és habár a legendák szerint az első soha nem az igaz, én imádtam. Vártam mert kíváncsi voltam, más hogyan használja a stencileket, csoportban mindig csak tanulhat az ember, és vártam mert személyesen is találkozhatok azokkal, akiket eddig csak az interneten ismertem. Plusz ezeket a festékeket még én sem próbáltam, szóval tripla öröm, szerencsés fickó vagyok.



Mivel nekem Gödöllő picurit messzebb van, úgy döntöttem a workshopot feldagasztom egy mega barát látogatós, kikapcsolódós, fántásztis hétvégévé, ezért péntek este érkeztem Pestre. Mivel az, hogy nem tudok parkolni (mert nincsen hely, nem azért mert béna vagyok), nekem többnyire ismeretlen állapot, pánikolva hívtam Lacsika cimborámat, hogy itt körözök a ház körül, de gyere le b@#zki mert itt valami hiba van. Lejött, megoldottuk, de azért ez félelmetes, nah.

Tudni kell, hogy többnyire igyekszem figyelni arra, mit eszem, mármint, hogy az legyen egészséges, de van egy gyengém, (több is) a hamburger, a jó hamburger. Ez terelhette az estét abba az irányba, hogy László és Orsi úgy gondolták nekik versengeni kell azon, hogy melyikük töm meg jobb hamburgerrel. Ennek az eredménye egy remek este, több tonna elfogyasztott marhahús, pár sör és totális kajakóma. Felfele komolyan elgondolkoztam azon, hogy külön-külön kéne a liftet használnunk mert ez így balesetveszélyes. (Nem javaslom, hogy ilyet csináljatok, tényleg, egy nagy hülyeség, egyetek csak EGY jó burgert). 

Tehát másnap reggel enyhén takarékon érkeztem Gödöllőre. Ami várt rám: halál aranyos, közvetlen emberek, egy remek, meleg hangulatú műhelyecske, isteni finom sütik (ezekre szorgosan rácápáztam a nap folyamán, annak ellenére, hogy bőszen utasítottam vissza minden kínálást) és puncs.

Festettünk papírt, párnahuzatot, falat, beszélgettünk és alkottunk. Ha engem kérdeztek erre mindenkinek szüksége lenne, hihetetlenül feltölti az embert. A festékek természetesen tökéletesek és kiszerelésük miatt, hobbi célra csak ajánlani tudom. A stencileket már ismerjük, most sem csalódtam. Még egyszer köszönöm a meghívást, remekül éreztem magam, aki teheti nézzen be Enihez, nem fogja megbánni!






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése