2014. október 30., csütörtök

Olvasói munkák II.


Két dolog miatt örülök. Az első, nos, hogy ez az etap  gyorsabban összejött. Reméltem, hogy azért rákapunk az ízére, mert hát valljuk be ez tökjó móka. Plusz valamiért úgy gondolom, hogy az ilyen bejegyzéseknél nyugodtan leírhatok mindenféle aktuális baromságot a hétköznapokból. 

Jelenleg a legnagyobb bánatom, hogy egyszer csak úgy ébredtem, hogy kevesebb időm volt estig. Nem igazán értettem hogyan van ez és ráadásul a megfejtés is csak másnap érkezett. Reggel ittam egy bödön teát, ránéztem a sütőre, teljesen patent időben voltam. Kabát, sál (mert már ez is kell) kocsiba be, gyújtás és jött a csavar, a műszerfal szerint f@sz#n elkéstem úgy negyven perccel. Kezdtem is gyorsan meséket gyártani, orvosról, vérvételről, álmatlanságban szenvedő nyugdíjasokkal teli váróról, de leesett, aham, a szaros óraátállítás. Nem szeretem. Kevesebbet lehet fotózni, nem szárad a festék, nincsenek levelek, jobban csúszik a bor, szóval minden bajom van. (azért azt megjegyeztem már facebook-on is, hogy szégyen de ezek szerint a sütő okosabb nálam, viszont az kicsit vigasztal, hogy az autó meg ugyanolyan hülye mint én.) Nah, de nézzük miket küldtetek nekem:


Puskás Judit

Judit egy remek kis bolt tulajdonosa, ahol az általa készített textil cuccokat (Ő fogalmazott így, esküszöm) lehet beszerezni. Elmondása szerint a kirakatot mindig az aktuális évszaknak megfelelően rendezi be. Gondolom ezzel a gitárral megcsúsztam, mert számomra nem őszi vagy téli hangulatot áraszt. (upsz) Szóval a gitár a kirakatba készült, méghozzá Annie Sloan festékkel. Mellékelte nekem, a képet ami az átalakítás alapjául szolgált. Ugye a végeredmény nem csak szerintem sokkal szebb mint az eredeti?! Ha érdekel a boltocska lessétek meg a honlapot, érdemes!





Tóth Edina

Egy igencsak kedves üzenet kísérte ezt a hokedlit. Edina azt írta, hogy a blogomon olvasott íróasztal inspirálta a kis ülőkét. Az ilyesmi nekem hatalmas öröm, már megérte belevágni az elején, köszönöm. A tetejét lecserélte natúrra, fehérre dörgölt egy kis szürkét, szintén Annie Sloan festékkel. Szép munka!



Édes Kumli Orsolya

Tudooom, páran bundát sejtenek, hiszen Orsi a múltkor is volt. De nálam nincs olyan szabály, hogy nem lehet. Plusz, továbbra is fantasztikusnak tartom az általa kreált ékszereket. Hála istennek már abban szerencsés helyzetben vagyok, hogy Ő is beszél helyettem. Nézetek be hozzá a blogon vagy a facebook-on.







Ildikó

gyönyörűséges házi szappanokat gyárt mindenféle természetes anyagokból, teljesen vegyszermentesen. Sajnos csak saját célra, sajnos, mert beleszerelmesedtem ezekbe a csodákba. Aki hozzám hasonlóan szeret vágyakozni, lessen be az oldalra! Meseszépek.





Varga Szilvi

Sajnos leírást nem kaptam ehhez az ablakhoz, minden esetre én imádom az ilyesmit. Előszobába, kulcstartóként. Nagyon jó!

 

Búzás Tünde

Tünde a nem túl kellemes levelek tárolására csinált, egy baromi jó kis fakkos dobozt. egy laza réteg fehér alapozó, táblák, transzferálás és az ember máris szívesebben nézi a halmokban álló befizetni valót. Nagyon tetszik! Sok hasonló dolgot találtok a blogon, nézzetek be!


 

Eni
 
A kreatív kert - kreatív otthon bloggere. Rendszeres latógatója vagyok, imádom a dolgait, szóval végülis nyugodtan válogathattam volna bármit az oldalról. Ő a gyertyatartót választotta, ezért ez lesz :). Egy kis fúrás, ecet+lazúr móka, és kész is. Egyszerű, mutatós. Ha hozzám hasonlóan, Ti is szívesen bíbelődtök a kertben mindenképpen nézzetek be hozzá!




 
 
REtikül és ami belefér
 
Sajnos a blog írójánal kilétéről semmilyen infót nem találtam (lehet, csak én vagyok béna), viszont imádom, rengetek tengeres, uszadékfás téma kerül elő Nála, én pedig megveszek az ilyesmiért, szóval mindenképpen érdemes bekukkantani. Nekem egy régi tölcsérből eszkábált világítótornyot küldött, marhajó!
 



 
 
Nemes-Gergely Erika

Erika Az Asztalom bloggere, ahol napi vednég vagyok, mármint facebookon, nagyon szeretem. Többnyire lágy, felismerhető színekkel dolgozik, amik remekül passzolnak az én ízlésvilágomba. Szóval ha pl. ez a fejőszék hirtelen eltűnik a műhelyből, és a város határán hobbit szerű lényt látnak símaszkban rohanni, hátán egy amorf zsákkal, nah, az nem én vagyok.


Köszönöm Nektek! Sorrend természetesen most sincs, ha valaki netán kimaradt az csak a véletlen és a nem alvás műve. Jelentkezzen és pótoljuk! :)

Nézzetek be hozzám Facebookon is!

Bálint
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése