2015. november 25., szerda

Kukkol-Lak szerda: Tengerparti ház Floridában

Nagy kedvenceim a tengerparti házikók. A kék lagúna óta el akarok veszni és leélni az életemet homokban hemperegve, meg kókuszt és kalózok által elrejtett rumot vadászva. (A tomhenkszes verziót nem néztem meg, mert az szerintem összetörné az ilyen fantáziákat, ezért soha nem is fogom. De vagyok még így pár filmmel.)  bár a most bemutatott, nem az a tipikus kalózkék, egy kicsi csíkos, egy kevés kötél meg kagyló, fehér leplek típus. Kicsit markánsabb, kontrasztosabb bár én személy szerint vinnék még bele egy kis "mocskot" is. Mit cserélnék? Hmm, talán azt a nyomtatott köteles képet az étkezőben, valahogy nem vagyok kibékülve az ilyesmikkel. Sokkal jobban mutatna egy hagyományos alkotás a falon szerintem. Helyszín Naples, Florida.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése