2015. január 30., péntek

Picit eltűntem

Aki kitartóan követ itt és Facebook-on, az észrevette, hogy picit eltűntem. Jelentem élek, és nem sorvad a dolog. Azt történt, hogy a nem túl ismert zenekarom hirtelen bekerült A Dal című műsorba a legjobb 30 előadó közé, és ez, egyik napról a másikra a mindennapi munkám mellé annyi elfoglaltságot hozott magával, hogy ha az ereimben kávé folyna (én orvos családban nőttem fel, szóval amúgy ki merem jelenteni, hogy ez orvosilag nem kivitelezhető) se győznék még mindenfélét eszkábálni mellette. De.

De, ahogy említettem terveim vannak és ha nem is csiszolok hajnali négyig, a háttérben a kevésbé látványos dolgok zajlanak szépen. Például nagy örömmel jelentem, hogy pár napja már hivatalosan is KFT. vagyok. A weboldal készül. Tervezünk, rajzolunk, agyalunk és a koncepciónak megfelelően növesztjük a szakállunkat. Szóval egy kevés kis türelmet kérek tőletek. Igyekszem a régi szellemben de valami újjal, valami szerethetővel és leginkább igényes dologgal visszatérni! Köszönöm! Bálint



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése