2014. október 19., vasárnap

Ágynak a vége

Bevallom régóta húztam az ágyvég kérdést. Biztos vagyok benne, hogy páran ismeritek a problémát, hogy hiába vannak párna hegyek vagy egymáson, keresztben alvás, az ember óhatatlanul is "összefejezi" a falat, ha az ágynak nincsen meg a vége, mármint a fal felől. A másik az ne is legyen mert szeretek lelógva aludni. Az meg nem szép, nem a lelógva alvás hanem az összefejezett fal. Bármennyire is szeretek falat festeni a havonta mázolást azért én is kihagynám.

Szóval jött egy pár hónapos halogatás, bújtam a netet inspirálódás céljából. Találtam is jobbnál jobb ötleteket, régi ajtó, deszkák, raklapok, mindenféle.

A háló elég minimál, nem akartam túlcifrázni a dolgot, plusz kedvelem az elnagyolt dolgokat, ezért deszkák, vagyis különböző méretű darabok.



Pár ötlet:







Az első feladat a mindenhonnan összeguberált fadarabok összeaprítása volt. Mindenképpen különböző méreteket akartam, az összes dimenziót beleértve. Ezzel ellegózgat az ember, de nem vészes procedúra. Ezek után természetesen egy alapos csiszolás. A feketék közül valamelyik meghagytam így visszakopva, kimondottan tetszett.




Jöhet a színkevergetés. A szokásos, szürkés, kékes, valamiért ilyen közegben érzem jól magam. De azt hiszem erről már beszéltem korábban.




A festéket kicsit visszakoptattam, és a végén egy ronggyal lakkot dörgöltem bele, hogy fixáljam. Jöhet a rögzítés. Egyesével felfurkáltam őket a falra. A csavarokat próbáltam "elrejteni" amennyire lehet. Kész. 






1 megjegyzés: