2014. augusztus 26., kedd

Olvasói munkák I.

Pár éve azt figyeltem meg, hogy az augusztus mindig baromi zsúfolt. Ilyenkor szarik be a kocsi. A fű valamiért jobban nő mint szokott. Tele van szülinappal. Mindenki érzi hogy hujjuj vége a nyárnak, ezért az összes szerencsétlen percet ki kell használni. Ott van a huszadika, amikor a háziállatok nagy örömére, a valamire való városokban felrobbantjuk az eget. Plusz érezzük, hogy azért szabira is el kéne menni, mert telik az a bizonyos nemi szerv. Nos, hát ez az augusztus még zsúfoltabb volt mint szokott. Volt egy esküvőnk, ahol a bátyám kimondta az igent, mi pedig letáncoltuk a lábunkat. Megszületett a keresztlányom, Emili, ami fantasztikus érzés. (Természetesen már tervezgetem a világ legjobb kunyijának megépítését) Kevésbé vidáman induló történet, hogy egy gyerekkori barátom kobakjában daganatot találtak, ami bevallom, jó pár álmatlan éjszakát okozott nekem. De úgy néz ki, annak ellenére, hogy hithű ateista vagyok, imáim meghallgattattak és minden úgy lesz, ahogy az fair. 

Szóval vannak ezek a zsúfolt napok. Ilyenkor este bezuhanok az ágyba, laptop az ölbe (tudom nem egészséges) és álomba böngészem magam. Mindig hangoztatom milyen fontos az inspiráció, hogy a kreativitás  nagyon sok esetben egy ellesett ötlet saját képünkre formálása, megfelelő helyen és időben. Ezért jött az ihlet, hogy amíg én csiszolgatok, lessük meg Ti mit bütyköltök otthon. Bevallom, kicsit elszámítottam magam. Tudom, hogy nagyon sokan vagytok, de valamiért kevesebben szeretnétek ezt megmutatni, mint én azt gondoltam. De, ahogy a cím is mutatja ezt nem egyszeri megmozdulásnak terveztem. Hátha megjön a kedvetek:)

Szekeres Ildo

Ildo fantasztikus jó dolgokat küldött nekem. Itt van a nagymamájától örökölt íróasztal, amitől állítása szerint nem volt szíve megválni, ezért felújította, és milyen jól tette. Remélem nem csak én irigykedem. Gyönyörű! Plusz az én világomnak különösen kedves natúr rönkök. Saját kezűleg horgolt párnával, puffként és egy kevés fehérrel, éjjeliszekrényként. Számomra ez a pár kép, egy baromi jó hangulatú és stílusú lakást sejtet. Letisztult, természetes, még sok ilyet!




Édes-Kumli Orsi

Orsi szabadidejében ékszereket fabrikál. Nem is akármilyeneket. Nem tagadom, hogy pasi lévén nem igazán vagyok otthon a DIY ékszerek világában, viszont nekem ezek az nyakláncok állati egyediek és kreatívak. Csak képeket kaptam, mondván, úgyis én neveztem el ezeket a bogyókat. Ezért annyit tudok mondani, hogy kell hozzájuk pár levágott, felfújt gumikesztyűujj, dekoragyag, drótok, kövek és ahogy nézem sok-sok türelem. Számomra ezek egyértelműen idegen létformák hátrahagyott tojásai. (Ez nem csak azt jelenti, hogy űrlények léteznek, hanem hogy sokkal szebbek a tojásaik, mint egy kacsának). Szép!






Babak Betti

Bevallom Betti oldalait rendszeresen követem. Személyesen nem ismerem, viszont dolgaiból árad a kedvesség, a természetesség és a vidámság, ezért remélem egyszer még az életben valahol összefutunk egy mosolyra. Szóval tőle vártam képeket és nem is kellett csalódnom. Karkötőket küldött nekem, amik szokásához híven olyan színekkel operálnak amik hozzám közel állnak. Egyszerűek, nagyszerűek. Aki kíváncsi hasonló remek dolgokra látogasson el Betti blogjára, érdemes.

http://bettidiy.cafeblog.hu/
http://jogapozokesegyeb.blogspot.hu/







Hosszú-Bardócz Éva

Mindenkinek beugrik az alany, ha azt mondom, egyszerű natúr szék, piros dörzsi kárpittal. Nah, Éva ilyen székeken eszközölt pár fantasztikus átalakítást. Egy kis festék és egy új huzat csodákra képes. Pontos leírást nem kaptam, de én itt transzferálást is sejtek. Nagyon szép, igényes munka. Nekem is van pár hasonló székem elfekvőben, meg is jött a kedvem, hogy nekik essek.





Gelle Krisztina

rám bízta a válogatást. Én pedig hamar találtam is két nagyon állat dolgot. Egy modelmassza (ilyenekről én nem is tudok, de megint mentegetőzök, pasi vagyok) szívet. Festve, nyomatosan, gombbal, madzaggal. Király! Plusz ezt a kegyetlen vagány kisegeret. (ha tippelnem kell nemezből?). Mióta folyamatosan potenciális ajándékot lesek a gyerkőcnek, megveszek az ilyesmikért. További munkák Kriszti oldalán.

https://www.facebook.com/kriszti.hand





Varga Mónika

Mónika falfestést küldött nekem, amihez egy történetet is mellékelt. Én ezt utólagos engedelmével meg is osztanám veletek:

"A párom legnagyobb hibája, hogy lakberendezésben a feketén és a fehéren kívül csak a "3B"-t ismeri..Bézs, Barna, Bordó. Ezzel ki is fújt a lakás színösszeállítása. Először nem is volt ezzel bajom, de egy jó év után már elég unalmas a 4 fehér (vagy bézs) falat bámulni mindenhol. Ezért felvetettem a gondolatot, hogy mi lenne ha a kis hálószobánk egyik falát lefestenénk, és tennénk rá valami mintát...mondjuk akkor legyen bordó az a fal...az úgyis milyen szééép..de főleg végre szín.. Erre rábólintott végül. Aztán jött a nagy kérdés, hogy és "mégis milyen mintát akarsz rá?" na ezzel is elment legalább egy hét huzavona, de aztán végül megszületett a döntés, hogy miután szeretjük a sorozatokat, legyen akkor a csillagkapu...persze stilizálva...annyira, hogy legyenek csak a szimbólumok..és mondjuk ezüsttel. (Az ezüstből végül egy ezüstös szürke lett, mert azért mindenre nem lehetett rávenni) Na ekkor jött a neheze...mert ez eddig jó, csak Ő épp ezt így nem tudja elképzelni, ezért lennék olyan tünemény, hogy photoshopban csinálok rá valami látványtervet. Először azt hittem csak viccel, aztán kiderült, ha festeni akarok, akkor előbb rajzolgatok.. na összeraktam valamit neki, és közöltem, hogy félszemmel, messziről,és homályban ilyen lesz. ( képek csatolva erről is) Ezek után végül elmentünk festéket venni. Én meg aztán csinálgattam pár napig a sablonokat... a vége felé már örültem, hogy tetőtér, és nem fér rá egy egész csillagkapu....majd egy nap amikor Ő épp külföldiában volt pár napot munkaügyben, akkor fogtam magam és bordóra festettem a falat. Első próbálkozás volt, annyira nem is lett foltos...aztán még pár nap volt mire felvarázsoltam a szimbólumokat. Néhol kicsit csálé, de mi így szeretjük.. 
( az utolsó két kép az elkészült mű. Ennyire nem élénk az a bordó)
Most pedig sorozatrajongók rágyújthatnak a " nyílik a, nyílik a csillagkapu" klasszikusra



Sinkó-Széles Kata

Kata szintén rám bízta a nézelődést az oldalán. http://www.katagyongye.blogspot.hu/ Találtam is ládikát a Decoupage cimke alatt. Kopott is, levendula is. Az ilyesmi egyből jöhet. A csipkés, vintage ékszerek kedvelőinek érdemes körbelesni a blogon! 



Első körben ennyi. Sorrend természetesen nincs. Köszönök nektek minden munkát! Remélem legközelebb is találkozunk.

Bálint

5 megjegyzés:

  1. Jaja, transzferálás:) Csiszolás nélküli festés (álljon csak a szőr a hátatokon, én így szeretem) és házi szőttes. Kárpitos tűzőgép. Más nem is kell. Ja de, türelem.

    VálaszTörlés
  2. Szupi lett! És nagyon köszönöm a kedves szavakat is! (ui: sajna leírást nem tudtam már küldeni, munkahelyi ártalmak miatt... :) )

    VálaszTörlés