2014. augusztus 3., vasárnap

Díjat kapni jó!

Márpedig én azt mondom díjat kapni minden esetben jó és megtisztelő dolog. Éppen ezért dobta fel a napomat rettenetesen amikor a Kreatív kert - kreatív otthon szerzője Eni, megajándékozott egy ilyen kitüntetéssel. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy korábban már Lady Berry konyhája szintén a kedvencei közé sorolt, aminek nagyon örültem. Viszont valamilyen oknál fogva akkor elsiklottam a válasz fölött, és bevallom nem is nagyon értettem a szabályokat. (Elnézésed kérem Alexandra) Ezért ez a bejegyzés most kicsit mindkettőtöknek szól. 
Engedjétek meg, hogy egy kicsit kifejtsem miért is esik ez nekem különösen jól. Amikor elkezdtem a blogot, az írás részétől féltem a legjobban. Soha nem írtam korábban. (persze verseket, magamnak, csak úgy szórakozásból, ahogy mindenki szokta. Meg a dalszövegeket a zenekaros játékhoz, de az teljesen más tészta) Szívem szerint csak képeket raktam volna szépen egymás után. Itt egy kéz ami csiszol, a következő képen pedig már a szép natúr fa. A vége az lett, hogy görcs nélkül gépelem amit mondok, és írom amilyen vagyok. Néha elkalandozva, csapongva, furcsán vagy ahogy éppen jön. Bevallom remek érzés ez a szabadság és az hogy, ez rajtam kívül titeket is szórakoztat, értelmet ad az egésznek. Köszönöm!

Szóval ez a díj fejezi ki ha tetszik amit a másik csinál, ha örömmel olvassuk, követjük, ha sokat tanulunk tőle, vagy ha csak szimplán roppant mód élvezzük az egészet. A másik fontos dolog, hogy ez a plecsni bizony vándorol szépen a bloggerek között, ide meg oda. Tartoznak, hozzá kérdések, amiket illik megválaszolni és újakon agyalni sem árt (ezek a nehéz részek).

Hogy az elmaradásom kicsit pótoljam én most dupla adag kérdésre válaszolok. (Ez persze azt jelenti, hogy az agyi kapacitásom már nem lesz elég további dupla kérdés kitalálására, így az univerzum rendje helyre állhat végre.)

Eni:
1: Miben változtatta meg a blog az életedet?
2: Hogyan tolerálja a családod ezt a hóbortodat?
3: Mi volt az a dolog, amit úgy érzel a blogírástól kaptál pluszban, illetve mi volt  a legnagyobb elismerés, amit azóta kaptál, hogy blogot írsz?

Alexandra:
4: Mi motivált a blog elindítására?
5: A hozzátartozók, hogyan viszonyulnak ahhoz amikor beleírjátok őket egy-egy bejegyzésbe?
6: Mit csináltok akkor, ha két hétig nem elérhető az internet? 

Jöjjenek a válaszaim:
1: Ahogy említettem, korábban nem írtam, ez mindenképpen új dolog, kinyitott bizonyos dolgokat. Adott egy nagy adag pluszt. Elég sok mindennel foglalkoztam eddig is, nem nagyon szoktam unatkozni. De míg eddig volt, hogy egy nehéz nap után csak ültem egy fa tövében, lestem ki a fejemből, most észreveszem magamon, hogy azon agyalok mi legyen a következő, mit kéne megmutatni, mit nem, vagy épp mit felejtettem el megosztani veletek.

2: Hál istennek minden hóbortom teljes mértékben tolerálva van. (köszönöm)

3: A legnagyobb elismerés és díj is egyben az, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kapok, hogy kérdésekkel fordultok hozzám, hogy segítséget kértek és hogy azok száma, akinek tetszik amit csinálok hál istennek folyamatosan növekszik.

4: Sablon szöveg következik: Szeretem magam új dolgokban kipróbálni. A net tele van millió hasonló bloggal, van amelyik tetszik és van amelyik nem. Az egész ízlés és stílus kérdése, kinek ez, kinek az. Sokat tanultam másoktól, gondoltam miért ne mutassam meg, én hogyan csinálom.

5: Többnyire vidám életünk van, vidám helyzetekkel, amikre jó emlékezni. Nem hiszem, hogy bárki is mérges lenne, hogy ezeket beleszövöm itt-ott a mondandómba. (Ugye Gergely?)  Fater ha felhív rendszeresen említi, hogy "láttam ám mit csináltál a deszkámból", vagy hogy "milyen lett az új asztal". Ezek jó dolgok!

6: Sajnos a való életben is van egy olyan rossz tulajdonságom, hogy néha eltűnök. Szükségem van ilyesmire. Ezért bevallom, ha nincs net, hát nincs, majd lesz. Az azért már kiderült, hogy nem vagyok az a naponta két bejegyzést írok típus. Két hét simán belefér :)

Az én kérdéseim:
1: Többnyire a nap melyik szakaszában írod a bejegyzéseket? 
2: Mit gondolsz mi lesz a blogoddal 5 év múlva?
3: A blogoláson kívül, mivel foglalatoskodsz szívesen a szabadidődben?

Akiknek pedig szeretnék díjat adni:
1: Az asztalom
2: Minamole
3: Betti DIY
4: Kreatív kert - kreatív otthon

Sorrend persze nincs, rengeteg blog van amit olvasok és szeretek, most épp ők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése